fredag

Full rulle idag. Åkte hemifrån innan lunch och kom hem straxt efter 21 ikväll.

Har b.la varit förbi jobbet med Charlie och gjort fransar.

Våran prinsessa har åkt iväg denna helg och kommer hem först på söndag. Lika jobbigt varje gång för alla.
Känns bra när hon ringer och låter glad iaf. Inte ofta det händer.

Imorgon ska jag och mina grabbar åka iväg under dagen. På kvällen kanske jag ska träffa Erica och ta en drink. Splittrade känslor där och svårt att bestämma mig så får se hur jag gör.

Tänk att denna bild är tagen exakt 3 timmar innan Charlie kom ut. Satt poem bänk utanför södra entrén till US och väntade på Jeff som parkerade bilen. Efter gick vi igenom US för att komma till förlossningen. Folk kollade väldigt konstigt kan jag lova. Men, vad gör man inte för att det ska gå lite snabbare. Öppen 5 cm när vi kom in. Någon som är intresserad av en förlossningsberättelse? 




Jeff tog Charlie för en stund sedan och gick upp för att ge ersättning. Första gången jag får vara lite ensam så här på kvällen. Eddie sover sedan ett tag tillbaka. Blir nog att gå upp föe mig nu också då vi ska iväg skapligt.

De senaste två nätterna har varit väldigt intensiva då Charlie varit genomtäppt och rosslig. Fått vaka över honom nästan. Läskigt det där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0