söndag

Åkte och storhandlade förut på dagen. Köpte ytterligare ett par gummistövlar till Felicia och Jeff köpte stavar som han kan ha när han kör sina inlines.

Jag fick ont i magen förut så gick och la mig och sov i nästan två timmar. Tydligen något som behövdes.
Felicia kom hem vid 18 och sa att hon bara hade ätit flingor och mjölk. Både till frukost och till mat. Bra där..

Ungarna badade och sen käkade kvällsmat sen var det dags för dom att sova. Felicia hade svårt att komma till ro så hon somnade för typ 30 minuter sen eller nåt.

Jag har gått igenom kläderna till bebis nu ikväll så man har lite koll på vad som behövs köpas och inte osv.

Imorgon blir jag hemma från jobbet.
Besök på sjukhuset vid 13.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0