tisdag

Blev att ringa till 1177 imorse när ungarna var lämnade. Kräktes och mådde sådär illa som i början och så kraftiga sammandragningar på det som jag typ fick andas mig igenom.
Hon rådde mig till att vila och gick det inte över skulle jag kolla upp det.
La mig i sängen och somnade rätt så snabbt. Blev bättre men kom tillbaka, tog alvedon så det hjälpte.. Har kommit och gått lite resten av dagen men inte alls som imorse.

När jag hämtade Eddie på dagis efter mellis så frågade jag vad han hade ätit. Fick då till svar: " har inte fått någon mellis idag mamma. Fick bara öl av Annelie." Tokiga unge!

Felicia hade fullt upp med zumba när vi hämtade henne på fritids. Ska bli kul att kolla på uppvisningen sen!
Hem och fick i Felicia (och eddie) lite yoghurt till mellis innan vi gick ut för att inviga deras nya sparkcyklar.
Idag har de nämligen sopat bort allt grus så nu känner man vårkänslorna ännu mer. Underbart!
Blev ute fram till en timme sen typ och nu har ungarna duschat och fixat sig. Karl är hemma, han står vid spisen och lagar köttgryta.

Felicia ligger nedbäddad i sin säng med huvudvärk. Lilla hjärtat... Hon säger att värken känns som en tråd som går genom huvudet. Lider med henne!

Eddie och jag sitter och kollar på ben10.

Just det, glassbilen kom förut också så vi köpte på oss en del. Ännu ett vårtecken! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0