tisdag

Jeff lämnade Eddie på dagis imorse då han började 08 och jag lämnade pluttan. Kunde väl gått bättre... Blev som en annan gång att hon vägrade att gå från ingenstans och stod utanför skolgården och vägrade gå in.. Slutade med att jag fick vara med typ 10 minuter på samlingen innan jag gick därifrån. 
Så fort hon kom in på skolan blev det bra liksom.
Så svårt när man inte vet vad det grundar sig i men det kan ju vara som jag och vissa andra tror ; att det varit mycket för henne den sista tiden så det är mycket att hantera och svårt att veta vart man ska göra av alla känslor osv.

Pratade med hennes fröken som jag stötte på förut och allt hade gått bra sa hon.
Hämtade Eddie på dagis och han satt i ens frökens knä och var jättetrött. Hoppas verkligen inte febern är på G tillbaka nu!

Idag är vi inne i 21+3 och ungen är vildare än vildast. Kan bero på att jag fått cravings på gullök kanske...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0