fredag

Idag åkte Felicia till L. Känns så nedrans tomt så det är sjukt..
Bara Eddie och jag hela helgen då Jeff jobbar (som vanligt) hela dagarna, från 07-21 typ i helgen.

Idag tog Eddie och jag bussen in mot stan snabbt som attan straxt efter 17 för blev påmind om att bussen som säljer glutenfritt skulle vara på Torggatan mellan 16-18. Köpte lite bullar och kakor till Felicia. Dyrt som satan men allt till den bästa tjejen!

Gick sedan upp till mamma för att träffa Hampus och hans nya bebis, en liten valp på 9 veckor som heter Sia. Så äckligt söt så det var helt otroligt.




Jeff kom ikväll och var med en liten stund så åkte vi hem.
Nu har jag duschat och grabbarna sover väl (säkerligen) där uppe i sängen. Åtminstone en av dom.

Imorgon fyller mamma tant så får se om Eddie och jag drar dit. Ska vara fint väder iaf! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0