lördag

Upp tidigt, som vanligt. Tog mig en dusch och under tiden vaknade Eddie också. Felicia var vaken sedan innan.

Jeff sov till 10 tiden. Då fick jag och la mig och vilade lite. Ove kom vid 11 för att hämta Jeff och kolla på bil. På tisdag får vi antagligen en ny bil, igen. Hoppas denna funkar bra. En Volvo blev det.

Under tiden dom var där så storstädade jag här hemma med lite hjälp av ungarna och sedan lekte de på gården. Emmy kom också. När Jeff och Ove kom hem igen käkade vi lite mat.

Följde sedan med Emmy hem till mammas nya lägenhet ett tag där hon och T var.
Ove kom och hämtade oss igen efter ett par timmar för att vara snäll och skjutsa mig så jag kunde handla lite.

Ligger nu i soffan med en jäkla massa värk. Hoppas att det försvinner snart.


Vecka 33 ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0