lördag

Eddie kom in vid 07 men somnade om. Jag lyckades göra detsamma men vaknade 07.40 av att Felicia ringde och var jätteledsen och ville hem..

Gick upp och fixade med tvätt för att sedan inta lite frulle. Började sedan dammsuga över och undervåningen.
Tvättat bebisens sängkläder idag med.
Imorgon blir det resten av kläderna. Har rensat ur mina kläder eftersom jag inte ens använder en tiondel i nuläget så nu finns det en låda ledig. Tror jag får rensa lite till..


Nu är det endast 48 dagar kvar till BF och idag går vi in i vecka 34, (33+0).


Denna skitkatt hittade jag i sängen förut. Han vet så väl att han inte får vara där så han passar på när han tror ingen ser.

Om ett tag ska vi försöka ta oss in mot stan för att åka hem till mamma som fyller 48 år idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0