måndag

Mitt i natten... Ligger här och har lite starkare sammandragningar. Hoppas att de försvinner snart.
Blev en jobbig kväll med mycket känslor igår.
Kanske somnade vid 01 förut så två timmars sömn har det blivit. Hoppas verkligen att jag kan somna om snart.

Blev lite paff att Eddie låg mellan mig och Jeff när jag vaknade. Det är månader sedan han kom in sist. Hade ett vagt minne av att jag hörde små fötter på golvet förut. Han som annars brukar säga till och vilja ha en hjälpande hand upp i sängen måste smugit sig upp. Plutten.

Felicia fick somna bredvid mig här inne igår så bar Jeff in henne. Också månader sedan hon fick göra det. Men, igår behövdes det kan jag lova...

Idag vill hon inte alla gå till 6 års utan "bara vara hemma och mysa massor med mamma" som hon själv sa.
Inte lätt att vara mindre och ha massor med saker i huvudet. Mitt hjärta.

Nu ska jag se om jag lyckas att sova lite eller om det helt enkelt är för lönlöst så det bara är att gå upp. En panodil kanske.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0