måndag

Felicia kunde verkligen inte alls komma till ro igår. Pluttan. Hon fick sova mellan mig och Jeff då hon var så orolig och sov riktigt dåligt.. Vid midnatt somnade hon. Tog emot lite när man skulle väcka henne för skola imorse.


Jag har pluggat här hemma idag när ungarna var iväg.
Så jäkla dåligt väder och regnat större delen av hela dagen. Fann min regnjacka, var knappt så jag kunde stänga den.


Annars så har ungarna och jag tagit det lugnt sedan de kom hem.
Myst och tagit kvällsduschen och intog kvällsmaten framför barnprogrammen.

Gubben slutade sent. 

Nu sover ungarna sedan lång tid tillbaka. Gubben kollar tv där uppe och jag glor på 16 and pregnant här nere.
Snart dags att borsta gaddarna för att sedan krypa ner i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0