onsdag

Ett jobbpass mellan 07-04.15.
Det är vad Jeff har jobbat "idag".
Nu ligger han och sover bredvid mig innan hans klocka ringer 06.15.
Vet inte riktigt vad man ska säga.. Humant är det inte iaf. Han kommer ju garanterat jobba länge idag med. Livsfarligt för sjutton. Idag är det iaf nyöppning av affären så hoppas man får ses lite från och med nästa vecka åtminstone.

Annars idag så var jag ju på ultraljud vid 16. Erica följde med mig och höll mig sällskap. Flödet i navelsträngen och allt fostervatten såg bra ut. Moderkakan hade flyttat på sig och låg nu mest på högersidan. Förklaringen till varför jag knappt känner fosterrörelser där antagligen. Allt såg bra ut och bebisen beräknades väga ca 2500 gram för stunden. Kanske inte blir en 5 kilos klump ändå.. Återstår att se.


Jeff och ungarna hämtade upp mig så släppte Jeff av oss hemma.
Fikade lite och sen kom Felicias klasskompis från andra gården förbi en sväng och lekte.

Full rulle på kvällen med alla bestyr.
Emmy kom förbi innan 19 lagom när ungarna skulle lägga sig så stannade hon här till efter 22 så vi käkade lite mat och snackade skit.

Nu ska jag försöka sova en timme iaf om jag kan. Blir nog att leta koffeintabletter åt min man sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0