söndag

Idag är det morsdag. Fick frukost på sängen, eller, alla åt frulle i sängen så låg vi och myste massor bara. 
Gjorde oss iordning för att åka mot mitt jobb där jag skulle lämna lite papper. Var ingen av de boende som kände igen mig så nu behöver jag inte känna dåligt samvete över att jag inte varit där på länge..
När vi var klara där så tog vi bilen och åkte mot smultronstället i Söderköping för att äta glass.

När vi var hemma sedan så gick jag och la mig och vilade för mina fogar knakade något förjävligt. När jag gick upp igen började jag storstäda så nedervåningen är klar nu iaf.

Ungarna duschade osv och ligger nu och sover sen en timme tillbaka snart. Gubben och jag har unnat oss pizza ikväll. 





Ni gör mig till den rikaste människan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0