tisdag

04.20 tidigt imorse vaknade jag. Försökte ta mig upp ur sängen. Varje liten rörelse knakade och hoppade. Mysigt! Kom iaf till toan och tillbaka till sängen sen var det tyvärr inte det lättaste att somna om igen men efter en knapp timme gick det iaf.

Lämnade mina hjärtan i vanlig ordning.
Felicia hade på sig finkläder och var alldeles exalterad över uppvisningen som hon har haft i eftermiddag på fritids. Hon var så jäkla duktig och fick massor beröm över de som hade lärt ut dansen. Våran duktiga tjej!

Jeff var tvungen att åka tillbaka till jobbet efter.. Ungarna och jag hade lite picknick hemma istället då vädret inte var det bästa för att sitta ute.

Vid 19 tiden när ungarna hade duschat och ätit frulle och var redo för sängen så ringde min pappa och frågade om han kunde komma förbi då han åkte moppe och var vid ÖB.
Jeff kom hem med pizza sen.
Nu åkte gubben hem för snart en timme sedan och jag har också duschat.
Tänkte gå och lägga mig snart och mysa med mannen i mitt liv som jobbat sedan 06 imorse.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0