tisdag

Mannen min kom hem efter midnatt.. Stackarn, han jobbar så han knappt har tid för någon sömn alls. Hoppas det blir lite lugnare nästa vecka iaf.

Nu är ungarna lämnade. Jag ska fixa lite tvätt och plugga innan jag ska ta med mig magen in mot staden. I eftermiddag väntar ett extra ultraljud. Idag är vi i vecka 33+3. Håll tummarna för att allt är som det ska så vi slipper snitt!


Magen har sjunkit en hel del iaf på sista tiden. Det känns med kan jag lova. Denna graviditet har jag haft turen att inte ha en unge sparkandes på revbenen. Felicia var helt förskräcklig när det kom till den saken. Hon sparkade så mycket på min vänstra sida så det tillslut började hoppa mellan revbenen (..och gör fortfarande om man trycker). 

Då det typ är omöjligt för Jeff att komma ifrån jobbet och ingen kunde följa med/hjälpa med ungarna så får jag gå själv som det ser ut som nu. Så, hämtar han ungarna och hämtar upp mig efter för att sedan skjutsa hem oss. Har jag nämt att jag nästan glömt bort att jag har en man och börjar tro att jag är ensamstående? Hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0