torsdag

Vaknade tidigt som vanligt. Felicia vaknade som för det mesta vid 06.30. Då la hon sig i våran säng för att kolla barnprogram med mig. Mys.
Innan 08 var hela familjen uppe, sängarna var bäddade och första tvätten var igång. Ungarna var påklädda också. Skönt att ta allt på en gång ibland, även fast vi var lediga..
(Imorgon slappar vi nog lite mer)

Danne och Jollan kom efter 10. Jag sa att Jollan kunde stanna kvar så grabbarna tog våran soffa och drog för att hjälpa till med flytten.
Ungarna och jag tog bussen in mot stan efter ett tag. Större delen av dagen har spenderats i trädgårdsföreningen.


Galna ungar!

Jag, Felicia och Eddie kom hem för lite mer än en timme sen. Jag har legat nedbäddad i sängen ett tag och ungarna ligger också nu.
Gått väldigt mycket idag, smart drag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0