onsdag

Av någon anledning började jag läsa gamla inlägg på bloggen igår.
Har ju trotsallt bloggat sedan jag var gravid med Felicia.
Gick tillbaka och läste 6 år bakåt för att se hur mitt liv såg ut precis innan jag mötte Jeff. Åh herregud... Blev påmind om hur kaosartat allt var. Är så lycklig över att jag lyckats radera det mesta ur mitt minne, både på gått och ont ska tilläggas. Så dåligt som man mådde psykiskt och fysiskt vill jag aldrig någonsin behöva göra igen.

Kommer aldrig glömma för några år sedan när jag fann gamla kort på en mobiltelefon på blåmärken jag hade på mina armar som en kompis hade fotograferat. Får en klump i magen bara jag tänker på det. 

Tänk hur snabbt livet kan ta en vändning till så jävla mycket bättre!

Fan så glad jag är över att jag är där jag är idag. Vill inte ens tänka tanken hur livet hade sett ut om jag inte hade släppt in Jeff i mitt liv. Tänk att Jeff fortsatte att kämpa för mig trots att jag var så jävla svår och vägrade släppa in honom i mitt liv till en början pga att jag hade så svårt att lita på folk. Är så jävla tacksam! 

Om en dryg vecka är det hela 6 år sedan vi träffades igen efter alla år och blev ett par. 6 hela år och vi har hunnit med så otroligt mycket.



Vill bara att alla ska veta att man kan komma ifrån ett liv som är skit bara man vågar och kommer underfund med att det finns ett "liv" som är betydligt mycket bättre och tryggare utanför.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0