söndag

Idag har Felicia varit på kalas på medmera. Under tiden hon var där passade vi på att åka iväg och börja köpa lite presenter till henne eftersom hon fyller 7 år på fredag. Våran stora tjej!
Vid 15 var det dags att hämta henne igen. Jag tog då med mig Felicia och Eddie och gick in till stan medan Jeff och Charlie åkte hemåt. F och E undrade vad fasen vi skulle göra.
Jag hade nämligen bokat in ett biobesök för oss tre och när de kom underfund med det blev dom väldigt glada.



Mina stora fina 💗

Kollade på den nya Lasse Maja filmen. Riktigt bra film faktiskt!

Imorgon är det åter tillbaka till vardagen som innebär jobb, skola, förskola och hem och bebis och allt vad det innebär. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0