torsdag

Vilken morgon det blev. Kaos. Felicia och Eddie hade tagit på sig ytterkläderna och var redo för att gå medan jag satt i trappan och skulle ta på Charlie hans kläder. C får för sig att det var en bra idé att ha spykalas just då (vilket inte har inträffat på flera veckor) och spyr ner hela mig+sig själv. Detta resulterar i att Felicia som lider av en släng av emetofobi står och skriker rätt ut i ren skräck samtidigt som Eddie undrar när vi ska gå mitt i allt. Ja, ni kan ju tänka er hur det såg ut. Tillslut lugnade Felicia ner sig iaf, pluttan.
Hoppas innerligt att vi slipper kräksjukan i år. Men, den turen har man väl inte såklart.

Tyckte så oerhört synd om Felicia när jag hade hyperemesis. Hon höll för öronen så fort hon förstod att något var på G samtidigt som hon gick så långt från hon bara kunde. Hoppas verkligen att det blir bättre med tiden annars måste man nog se efter sig för någon typ av hjälp.

Våran stora fina tjej 💗





Kommentarer
Postat av: eemmastephanie

men åh stackars liten, känner så väl igen mig frn när jag var mindre. jävla fobi!

2015-11-08 @ 18:58:28
URL: http://nouw.com/eemmastephanie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0