torsdag

Tisdagen var lika stressig som alla tisdagar men som vanligt redde vi ut dom och ungarna var lika duktiga som alltid! Så stolt över hur de sköter sig.
Felicia fick ett diplom, vår duktiga tjej.
Regnade som tusan under tiden Felicia var på möte. Strosade runt på stan med Fanny. Lekte ute i regnet. Var ren tur att jag tog med mig paraply till Felicia och Eddie under vagnen.



Onsdagen började med en dosering nässpray för Felicia. Stackarn är helt förkrossad över att vara förkyld. Så längre febern och allt annat håller sig borsta så får man väl vara "glad".

När Felicia kom hem från skolan passade vi på att mysa lite. När Jeff kom hem fixade jag iordning mig då jag skulle iväg. Han och barnen började baka och fortsatte med det i ett par timmar.

Jag var iväg och kom inte hem förrän senare på kvällen igår.
Felicia hade saknat mig så mycket så hon hade till och med tagit en av mina tröjor och haft i sin säng när hon skulle sova. Mammagris 💗
+ att hon hade ritat en teckning som låg vid trappen när man kom upp som det stod "skönt att du är hemma" på. 


Imorgon blir vår stora tjej hela 7 år! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0