fredag

I onsdagskväll fick jag för mig att baka bullar så det fick bli min kvällssyssla mellan nattningarna och allt som hör till.

Gårdagen började med att lämna mina stora skatter på skola/förskola innan jag tog en promenad hemåt med min lilla.
Hann styra och ställa lite hemma innan Eddie skulle hämtas. Vi gick förbi affären och köpte saker till ännu mer bakning. Hann gå hem en liten stund innan vi gick bort till skolan. Väl hemma åt vi mat och ungarna gick sedan ut och lekte medan jag fixade och bakade.
Jeff kom hem från jobbet och åkte iväg med Felicia och Eddie för att köpa skor och jackor.

Fanny och Ove kom förbi en sväng.
Framåt 21 tiden gick jag iväg till en granne för att köpa restauranghäftet och blev kvar där bra mycket längre än vad som var meningen. Sjukt hur snabbt tiden kan gå ibland. När jag sedan väl kom hem var det bara att lägga sig.

Inatt har Eddie varit vaken rätt så mycket så han fick vara ledig då det kändes väldigt onödigt att väcka honom för att knalla bort till dagis för att vara där i mindre än tre timmar.
Fick förresten besked häromdagen om att han kommit in på förskolan precis vid skolan som vi sökte till innan våren. Fasen så skönt!

Våran prinsessa traskade iväg till skolan imorse efter väldigt många kramar.
Nu får vi inte ses förrän på söndag igen.




Har idag varit inne och kollat fotografierna som de tagit i skolan. Så många otroligt fina bilder på henne så kommer bli svårt att välja..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0