söndag

Klockan har passerat 00 och sista dagen på helgen är nu här.
Det blev aldrig någon inskolning på förskolan för Charlie på måndagen sen för han började kräkas massor så det blev uppskjutet till onsdagen. Allt har gått jättebra med inskolningen annars!
Felicia började 2an i onsdags. Våran stora tjej. Hon ska nu börja med bild, engelska och slöjd samt gymnastik två gånger i veckan istället för en. Även Eddie kom in i allt som om han inte ens haft något lov. Vi har så grymt duktiga barn!
Jag jobbar och står i. Jobbat en hel del nu sista tiden. Ledig till måndag kväll då jag går på natt 1 av 5 den kommande veckan. På måndag veckan efter när jag går av är jag 9 dagarsledig. Så underbart! Då ska jag passa på att mysa extra mycket med mina juveler.
Jeff börjar jobba igen på måndag.

Idag har vi varit i Söderköping för tredje gången denna sommar. Jag, Felicia och Eddie utmanade oss själva och gick upp för alla trappor till utkikstornet. Var så benen skakade på oss lite när vi kom ner, eller iaf på mig och Eddie.

Charlie har haft en liten jobbig tid med tandsprickning senaste tiden men nu är det bara två stycken som ska igenom i överkäken sedan är det nog lugnt en liten stund.

Annars så har vi gjort lite allt möjligt sedan jag skrev sist. Bl.a tog jag Felicia och Eddie häromveckan när jag hade sovit efter nattjobb för att åka och kolla på husdjurens hemliga liv och käkade och shoppade lite på stan.

Eddie lyckades ramla på cykeln i en backe förra helgen och slog i läppen ordentligt. Som tur var sprack den inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0