måndag

Dagarna blir till veckor.
Nu känner man att hösten knackar på dörren mer och mer. Gäller att passa på att njuta ordentligt av den sista värmen man får nu dessa dagar.
Har hänt både det ena och det andra den sista tiden. En hel del..
Snart ska nog allt lugna ner sig. Nästa helg ska Felicia och jag åka iväg och sova borta. Det behöver hon. Komma iväg. Prinsessan som är för liten för att må som hon gör ❤️

I torsdags grät Eddie konstant i två timmar och sa att han hade ont i örat. Hej öroninflammation. Kur i en vecka.
Den envisa hostan som gjorde att jag höll på att hosta upp lungorna är på väg bort men har istället börjat smitta av sig på andra familjemedlemmar. Charlie är förkyld, igen. Felicia håller sig än så länge frisk.
Inatt ska jag jobba extra. Var inställd på att jobba natt till i sommar men nu blir det bara till i början på oktober.. Sedan kör vi dag/kväll igen.
Eddie och jag var på bio igår, hitta Doris.
På onsdag är det dags för det årliga besöket på US för Felicia och Eddie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0